România are cele mai multe ferme de și legume din Uniunea Europeană. Cu toate acestea, o treime din legumele consumate de români provin din import și capacitatea de procesare a legumelor românești abia atinge 50%. Agricultura din România are nevoie de susținere financiara pentru atingerea potențialului real.
Sub acest context, în FDAgri ne concentrăm pe dezvoltarea sistemică a agriculturii. Pentru un impact major cu beneficii în rândul fermierilor mici și mijlocii, resursele investite se vor concentra cu prioritate pe sectorul legumicol național, pentru o perioadă minimă de 5 ani. În următorii ani vizăm extinderea programelor și către alte sectoare agricole.
Cum pot deveni partener strategic?
Ia legatura cu noi! 0ffice@fdagri.ro
Asigură-te că parcurgi Politica de confidențialitate înainte de a ne contacta, pentru a vedea cum prelucram datele cu caracter personal.
Directionez pana la 20% din impozitul pe profit.
Contribuie la misiunea FdAgri direcționând până la 20% din impozitul pe profit.
Fără costuri! *
Codul Fiscal și Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea permit companiilor comerciale plătitoare de impozit pe profit să direcționeze până la 20% din suma datorată anual bugetului de stat către organizații non-guvernamentale. Suma oferită cu titlu de sponsorizare care se deduce din impozitul pe profit datorat statului nu poate depăși 20% din impozitul pe profit sau 0,5% din cifra de afaceri**
Care este valoarea contributiei tale?
Exemplu de calcul:
Cifra de afaceri (total venituri) = 2.000.000 lei
Profit impozitabil = 200.000 lei
Impozitul aferent acestui profit (16%) = 32.000 lei
Se poate directiona suma cea mai mica dintre
• 0,5% din cifra de afaceri = 10.000 lei
• 20% din impozit = 6.400 lei
In acest caz, se poate deduce din impozit o sponsorizare de pana la 6.400 lei.
Ce impact are sponsorizarea asupra companiei?
Direcționarea unei cote parte din impozitul pe profit prin sponsorizare nu afectează profitul net al companiei. În plus, legea sponsorizării prevede şi o altă facilitate fiscală, aceea a creditului fiscal. Aceasta permite practic sponsorului să realizeze sponsorizări chiar dacă nu obţine profit în anul curent, suma fiind acoperită de un credit fiscal disponibil pe o perioada de 7 ani. În acest interval, compania are timp să îşi îmbunătăţească rezultatele financiare şi să deducă din impozitul pe profitul viitor sponsorizările realizate în anii fără profit, acumulate în creditul fiscal.
Îți mulțumim!
*procedura nu presupune costuri suplimentare din partea companiei
**Codul Fiscal 2012 – Titlul 2, Cap. II, articolul 21, alineatul (4), litera p